بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    بهترین محصولات اینترنتی
    به وبلاگ من خوش آمدید، شما میتونید محصولات بسيار جذاب ،جديد ،متنوع ،معتبر و پرفروش در فروشگاه هاي اينترنتي و در اینترنت رو در این وبسایت مشاهده و خریداری کنید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1359
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 65
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 336
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 7
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 34
    آي پي امروز آي پي امروز : 22
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 112
    بازدید هفته بازدید هفته : 65
    بازدید ماه بازدید ماه : 65
    بازدید سال بازدید سال : 4339
    بازدید کلی بازدید کلی : 9176

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.16.135.47
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

پربازدید

تصادفی

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین محصولات و آدرس jazabtarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

بررسی مباني حقوقي ايفاء دين از ناحية غير مديون و استثنائات وارده بر ذیل ماده 267 ق م

چكيده یکی ازمباحث بحث انگیز قانون مدنی تادیه دین بوسیله ثالث است که در ماده 267 ق م صریحا مورد پذیرش قانونگذار قرار گرفته است.مفاد ماده مزبور به صراحت عدولی ازاصل معروف عدم ولایت است که بلحاظ رعایت مصلحتی اقوی مورد قبول مقنن وحقوقدانان یا شارع مقدس واقع شده است ودرحقیقت ...




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 17 خرداد 1396 ساعت: 3:59
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: